Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Η μαμά μου...

Η μαμά μου όταν γεννήθηκα με κράτησε τρυφερά και με φρόντισε.
Η μαμά μου όσο κουρασμένη και αν ήταν, με πήγαινε στην πλατεία και καθόταν με τις ώρες στο παγκάκι, για να παίζω.
Η μαμά μου έκανε τη νταντά για ένα κάρο άλλα παιδάκια σπίτι μας για να έχω παρέα.
Η μαμά μου δε με άφηνε στην τηλεόραση για να έχει χρόνο αλλά με έμαθε να αγαπώ τα βιβλία.
Η μαμά μου με έμαθε να έχω όρια και να μη δέχομαι να με προσβάλλουν.
Η μαμά μου είναι δίκαιη μαζί μου, δε φοβάται να μου ζητήσει συγγνώμη αν κάπου έχει κάνει λάθος.
Η μαμά μου δέχεται τις επιλογές μου και δε με πίεσε να γίνω αυτό που εκείνη μπορεί να ήθελε.
Η μαμά μου είχε ένα σπίτι γεμάτο από σκορπισμένα παιχνίδια, κουζινικά, μακαρόνια, ρύζια, πλαστελίνες και πηλό για να μπορώ να παίζω.
Η μαμά μου δεν είχε γραφείο, διόρθωνε τα γραπτά στο τραπέζι της κουζίνας για να έχω εγώ το δικό μου γραφείο.
Η μαμά μου σέβεται το χώρο μου, δεν ανοίγει τα συρτάρια μου, ούτε ψάχνει τα πράγματά μου.
Η μαμά μου ξενυχτούσε δίπλα μου, κάθε φορά που ήμουν άρρωστη ή δε μπορούσα να κοιμηθώ (ναι ναι είχαμε και μια τέτοια φάση).
Η μαμά μου με έμαθε να είμαι καταδεκτική και να μην κατακρίνω τους άλλους.
(...)
Η μαμά μου ήταν και είναι πάντα δίπλα μου. Αρκεί ένα τηλέφωνο και ξέρω πως θα έρθει εδώ αν τη χρειαστώ.
Η μαμά μου είναι ένας υπέροχος άνθρωπος.

Χρόνια πολλά μαμά!!!

update: Η μαμά μου μου έφτιαξε και βρήκε τρόπο να μου στείλει το μαγιάτικο στεφάνι!!! (προσεχώς φωτό!)

(ε , οκ, έχουμε και τις κακές στιγμές μας... όπως όλοι! Με τα χρόνια όμως βελτιωνόμαστε όλο και πιο πολύ:) )

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τυχερή στάθηκες!

χρόνια πολλά στις μανούλες

sunnefoula είπε...

Coula, τις μανούλες τις παιδεύουμε συνήθως περισσότερο απ' όλους. Θα ήμουν αχάριστη αν είχα και παράπονο!
καλό απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

μωρέ και η δική μου...

και θέλω έτσι να γίνω και στα δικά μου παιδια :)

να τις χαιρόμαστε τις μανούλες μας!

sunnefoula είπε...

Καλωσήρθες Kihli :)
Σίγουρα θα είναι καλό παράδειγμα.
Να τις χαιρόμαστε!

Αθεόφιλος Πράσος είπε...

να'ναι καλά οι μανούλες όλου του κόσμου

mamma είπε...

Τι καταπληκτική μανούλα. Να την χαίρεσαι τυχερό κοριτσάκι :)

sunnefoula είπε...

@ mamma
ευχαριστώ πολύ! Αν και ο Τρομερός σου δεν πάει πίσω.. ένα τρομερό παιδί έχει μια τρομερή μαμά :)

sunnefoula είπε...

@ Atheofilos
άλλωστε, ένα φιλάκι μαμάς τα γιατρεύει όλα!

Σκορπινα είπε...

Α να χαθείς!
Με συγκίνησες!

Φτού σου!Δεν έχουμε πει ότι οι μανούλες είναι από μόνες τους συγκινιτικές?Δεν χρειάζεται να το κάνουμε χειρότερο!
παπαπαπα!Να κλαίω μέσα στο γραφείο σαν τη χαζή!

Να χαίρεσαι τη μαμά σου!

μουτς!

sunnefoula είπε...

@ Σκορπίνα
έχεις δίκιο, δεν θα το ξανακάνω! Βέβαια... της έκανα το καλύτερο δώρο!!!
γεννήθηκα μερικές ώρες μετά τη γιορτή της!!!
(χοχοχο :Ρ)
Μερσί πάντως!
φιλιά!