Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

πιγκουίνοι και αθλήτριες

Μετά από παράκληση της φίλης μου Και λοιπόν? , αλλά και επειδή δεν έχω καθόλου όρεξη να διαβάσω, αποφάσισα να ανεβάσω ακόμα δυο δημιουργήματά μου που η ημερομηνία δημιουργίας τους χάνεται στο βάθος των χρόνων (κάπου στο 2003 αν θυμάμαι καλά).
Πριν την αποκάλυψη, 2 διευκρινήσεις: ο πιγκουίνος είναι απότοκο παιδικής εμμονής. 'Εβλεπα πολύ pingu όταν ήμουν μικρή. Μάλιστα με πλαστελίνες έφτιαχνα όλο το σετ (ιγκλού, κλπ κλπ).
Η αθλήτρια δεν έχει ένα χέρι, έσπασε όταν την κράτησε η βαφτιστήρα μου. Κάπου το έχω φυλάξει, δεν έχω αξιωθεί ακόμα να κάνω την επέμβαση :Ρ την έβγαλα από διάφορες γωνίες. Δεν είναι κάτι το φανταστικό, αλλά δε μπορούσα να τη δουλέψω περισσότερο γιατί φοβόμουν ότι θα στερεοποιηθεί ο πηλός!









3 σχόλια:

Mamouli είπε...

Αγαπώ πιγκούνους αν και σε ένα ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΙ έμαθα ότι οι μάνες πιγκουίνες είναι οι χειρότερες απ᾽όλες. Τα κάνουν και τα παρατάνε λέει στους μπαμπάδες δεν ξέρω και εγώ για πόσο καιρό. Ωραίες τύπισσες!

Ο πιγκουίνος σου τα σπάει!

sunnefoula είπε...

@ mamouli
μερσί για τα καλά τα λόγια.
Οι πιγκουίνες, αφού κάνουν το αβγουλάκι τους έχουν εξασθενήσει τον εαυτό τους, γι' αυτό και αφήνουν το αβγουλάκι τους στο σύζυγο (αυστηρά μονογαμικά ζώα) και πάνε ένα δίμηνο ταξιδάκι να καρδαμώσουν. Δεν εχουν κακή πρόθεση, μήπως τις παρεξήγησες?

next_day είπε...

καλε??? τί ταλέντο είναι αυτό???
πραγματικά υπέροχες!!!