Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Μεταμορφώσεις

Καιρό τώρα έλεγα πως ήθελα να πάρω έναν πίνακα ανακοινώσεων για το γραφείο μου. Να κολλάω πάνω του τα κάθε λογής χαρτάκια που κατακλύζουν το γραφείο μου, κι ας ξέρω πως στο τέλος μόνο μπιχλιμπίδια και εικόνες θα καταλήξω να κρεμάω πάνω του, όπως ακριβώς έκανα και με τον πίνακα του σπιτιού μου. Παρ' όλα αυτά τον πήρα και τον κουβάλησα σπίτι. Αυτό ήταν η αρχή όλων των κακών!

Άρχισα να σκέφτομαι τί να τον κάνω ώστε να φαίνεται πιο χαρούμενος κλπ κλπ. Αποφάσισα λοιπόν να τον βάψω το αγαπημένο μου χρώμα (μπλεεεεεεεε) και σε δεύτερη φάση να του κολλήσω κουμπάκια (μη ρωτάτε γιατί!).
Μετά επανήλθε η παλιά τρέλα με το μικρό πρίγκηπα... και κότσαρα και έναν πρίγκηπα και μια αλεπού... ( όχι τέμπερα μη ρουφήξει ο φελλός, όχι οτιδήποτε με νερό, όχι κηρομπογιές μη βγάζουν λάδι.... ξυλομπογιές!!!!)

Και τελικά εγώ τα χαρτάκια μου πού θα τα καρφιτσώνω?????

Το πριν




και το μετά....

7 σχόλια:

s_pablo είπε...

Πριν σχολιάσω μπορώ?

χαχαχαχαχαχαχα

Ευχαριστώ...

Τώρα μπορείς να πάρεις έναν άλλο πίνακα για να καρφιτσώνεις τα χαρτάκια σου. Απλώς πριν τον πας σπίτι, θα απομακρύνεις από το τετράγωνο κάθε τι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για χειροτεχνία.

Επίσης, θα προσέξεις οι πινέζες για το καρφίτσωμα να είναι μεταλλικές, γιατί, απ'ότι κατάλαβα, αν πάρεις τις χρωματιστές θα έχουμε νέα ανάρτηση σύντομα.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

χααχα που να δεις ο δικός μου τι εχει!!!

Ανώνυμος είπε...

Tελικά ο καθένας με την τρελα του!
Γι αυτο σας παω λεμε!

τλειωσες με εξετάσεις;;;

next_day είπε...

χαχαχα!!!
τώρα έχεις έναν νεό πίνακα για τον τοίχο σου και εξτρά έξοδα για να πάρεις καινούριο για τα χαρτάκια σου!!!!!

sunnefoula είπε...

oh well.... αποφάσισα αφού τον απαθανάτισα να τον χρησιμοποιήσω. Θα ξέρω πως θα έχω έναν μικρό πρίγκηπα κάπου δίπλα μου κρυμμένο :Ρ

@ s_pablo
μην ανησυχείς, έχω μπόλικες αναρτήσεις για χειροτεχνίες, απλά βαριέμαι να φωτογραφίζω :Ρ

@ Και λοιπόν
τί , τί???

@ Coula
όχι.. θεώρησαν σωστό να μας βάλουν την εξέταση μια μέρα μετά τις εξετάσεις του άλλου μαθήματος στα μέσα ιουλίου (Τρίτη και 13 παρακαλώ), λες και το ημερολόγιο δεν είχε μέρες. Γιατί μπορεί εμείς ως φοιτητές να μην έχουμε ούτε γιορτή ούτε σχόλη, η καθηγήτρια όμως ήθελε να κάνει παρασκευοσαββατοκυριακοδεύτερα....
Συνήθως κάτι κουλές επιθυμίες για δημιουργία με πιάνουν όταν πιέζομαι.

@ next day
Σήμερα τον καρφώσαμε στον τοίχο. περιμένω να δω ποιός θα καρφιτσώσει το πρώτο χαρτάκι ;)

Σκορπινα είπε...

χαχαχα!Δεν υπάρχεις!

Εγώ θα σου έλεγα να τον χρησιμοποιήσεις όπως είναι!Και so what αν έχει πάνω τον μικρό πρίγκιπα?Αν δεν νιώθεις ότι του κάνεις βουντου καρφιτσώνοντας επάνω διάφορα χαρτάκια feel free!

Πολύ μου άρεσε!

Φιλιά

Μικρός Χείμαρρος είπε...

Είναι υπέροχος! Μπορείς να ζωγραφίσεις και στον δικό μου ένα μικρό πρίγκηπα? :)