Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Σύντομα νέα

Να μαι και πάλι!
Μετά από 2 παρουσιάσεις, άπειρα μαθήματα, δουλειά φουλ και δε συμμαζεύεται, είμαι ακόμα ζωντανή (και κοιμάμαι όρθια). Μόνο εμένα με έχει διαλύσει η ζέστη? όλο θέλω να κοιμάμαι....
το προηγούμενο σαββατοκύριακο τέτοια ώρα ήμουν στην εξωτική Μύκονο, όπου είδα τον τρισέγγονο του Πέτρου (του πελεκάνου), αγόρασα για πρώτη φορά ψεύτικο κόσμημα (μα ήταν ένα τέλειο λουλουδένιο δαχτυλίδι!), είδα τον Ψινάκη αλλά όχι το Γαλάτη, κολύμπησα στα σοκάκια της Μυκόνου και κάηκα από τον ήλιο την επόμενη στη Δήλο.... Μιλάμε για βροχή με το τουλούμι, αλλά ως παιδί του φθινοπώρου την απόλαυσα.
Και για του λόγου το αληθές, σας έχω φωτογραφιούλες να απολαύσετε τοπία, να ζηλέψετε ίσως, να νοσταλγήσετε, να αναπολήσετε και γενικά να χαρούμε ομαδικώς χοχο!

Ξεκινάω από Μύκονο και καταλήγω Δήλο. Κλικ στην εικόνα να μεγαλώσει:)





















(ναι ναι, με την ψηφιακή βγάζω ένα κάρο φωτούλες....)

11 σχόλια:

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Μεγειές το καινούριο σπιτικο!!!Μπλε!!!!

Τις τελευταίες φώτο απ΄τη Δήλο δε θα τις δείξω σε κάποιον γιατί ακόμα ακούω τη γκρίνια που και που!!!!

Με τη ψηφιακή να βγάζεις πολλές κι εγώ τα ίδια κάνω :)))...αγαπημένο δωρο!!!!

χχχ

gnostosagnostos είπε...

και δεν τρελαθηκα με τις φωτο....!!!!
πολυ καλες!!!!
σορυ αλλα στις εκλεψα :P

Αιθεροβάμων είπε...

Απορία: Πώς κολύμπησες στα σοκάκια της Μυκόνου;

(Ζηλεύω απείρως...)

Ανώνυμος είπε...

Και θες να σε λυπηθούμε τώρα που έδινες τάχα μαθηματα και δουλευες φουλ;;;

Μη τρελαίνεσαι και τελείως

Εγω αν πηγαινα Μυκονο θα έκανα τουμπεκι ψιλοκομμένο!

Τελειες φωτο και εγω στις εκλεψα!

φιλιααααααααααα

sunnefoula είπε...

@ kai loipon?
ευκαιρία να επανορθώσεις και να πάτε!!! προσεχώς υπόσχομαι ποστ για Δήλο!
θενξ, καιρός ήταν η συννεφούλα να αποκτήσει συννεφάκια!


@γνωστέ/άγνωστε
είναι δύσκολο να αντισταθείς σε τέτοια τοπία! Ειδικά μύκονος με συννεφιά είναι συλλεκτικό κομμάτι!


@Αιθεροβάμων
έβρεξε τόσο μα τόσο πολύ, που το νερό πέρναγε πάνω από τα παπούτσια μας. Οι ενδυματολογικές μας επιλογές δε (σαγιονάρες/πέδιλα/ all star/μακριά φορέματα) ήταν τελείως άκυρες για τον καιρό που έκανε!

@ Coula
Ε εντάξει, μου άξιζε κι εμένα μια εκδρομούλα μετά από τόσο χώσιμο! Βασικά -δε θυμάμαι αν το ανέφερα- πήγα με συμφοιτήτριες και τους καθηγητές του μεταπτυχιακού για να δούμε τη Δήλο. Τη Δευτέρα παρουσίαζα εργασία την οποία δεν είχα ετοιμάσει, οπότε διάβαζα στο βαπόρι :Ρ αλλά και μετά το βαπόρι ως τα ξημερώματα (δουλειά/διάβασμα/εκδρομή/διάβασμα/δουλειά/παρουσίαση). Ήμουν δλδή από τα φυτουλάκια που πήγαν μύκονο και δε βγήκαν για ποτό. Αλλά πέρασα τέλεια!!!!
Και τώρα πάλι πίσω στην τρέλα και την παράνοια! Αλλά έχω καλή παρέα χοχο!

φιλιά!

Μικρός Χείμαρρος είπε...

<ΜΠΛΕ3

s_pablo είπε...

Η έκτη φωτογραφία σου βγήκε άψογη. Όχι ότι οι άλλες ήταν κακές...

sunnefoula είπε...

Μερσί! είχα καλή καθοδήγηση ;) (σοβαρά, δε βολεύει καθόλου να βγάζεις φωτογραφίες στριμωγμένος σε μια καρέκλα!!!)
Καλώς μας ήρθες!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Φίλη της φίλης Κούλας,η 5 φώτο είναι Σύρος, μπερδεύτηκες μάλλον υπέροχες συγχαρητήρια!!!

sunnefoula είπε...

@ Φούλη με την πανέμορφη γατούλα (τώρα που το σκέφτομαι παρέλειψα να ανεβάσω έναν γάταρο που πετύχαμε στη Δήλο)

αυτό σκεφτόμουν μόλις τώρα! είδα τη Σύρο από το καράβι και ήθελα να τη βάλω πρώτη πρώτη τη φωτογραφία, αλλά ανέβασα τόσες που έχασα τη μπάλα.
Το σίγουρο είναι πως τέλη Ιουλίου θα ανέβει ποστ αποκλειστικά με Σύρο :)

next_day είπε...

αααχ.....όμορφες φωτογραφίες!!!!!!!!!!!