Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

"ορκίζομαι!"

Και ναι! ήρθε η ώρα που περίμενα! Για 2η φορά στη ζωή μου ορκίστηκα, πτυχιούχος την πρώτη, δικηγόρος τώρα (αν και αναμένω ακόμα 2 ορκομωσίες μέχρι το τέλος του έτους,μεταπτυχιακά γαρ...)!

Αφού χοροπήδησα από τη χαρά μου, αγκαλιαστήκαμε και φιληθήκαμε στο γραφείο (πολύ γέλιο: σε κάθε στάδιο της διαδικασίας που προχωρούσα να οι αγκαλιές, να οι ευχές, φιλιούνται κι αγκαλιάζονται το κάναμε!), άρχισα να τρέχω για τη χαρτούρα.

Επιτέλους διάλεξα σφραγίδα και παρήγγειλα τις κάρτες μου! (μεγάλη χαζοχαρά για έναν άνθρωπο που πορώνεται με τη γραφική ύλη!!!)

Την Τρίτη θα τα θαυμάζω όλα από κοντά!
Ως τότε έχει γεια καημένε κόσμε...
Το ημερολόγιό μου γέμισε με δουλειές που πρέπει να γίνουν, η εργασία έχει μείνει πίσω και το μπόνους τρακ είναι η κοινωνιολογία του δικαίου όπου σκάω και κολυμπάω και πρέπει να απαντήσω στις ερωτήσεις βάσει ενός κειμένου που μας έδωσε η καθηγήτρια...

Να περνάτε όμορφα!

10 σχόλια:

Princess είπε...

Μπραβο κοριτσαρα! Και εις ανωτερα λοιπον, κι αμα χρειαστουμε δικηγορο, τωρα ξερουμε που θα τονε βρουμε!

gnostosagnostos είπε...

ενα μεγαλο μπραβο !!!!!
και σου ευχομαι τα καλυτερα!!!!!

sunnefoula είπε...

@ πριγκικέπσσα
ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές και την προτίμηση! Περνάω, σε βλέπω, μα το μυαλό είναι τραχανάς και από το να πω βλακεία δε λέω τίποτα :)


@ γνωστέ άγνωστε
μερσί! Και εσύ να έχεις καλά ταξίδια!

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία και καλή σταδιοδρομία!

Αν σε χρειαστούμε, να είσαι στη διάθεση μας ε;

Καλημέρα

sunnefoula είπε...

@ Coula
Καλώς μας ήρθες!Ευχαριστώ! Φυσικά και είμαι στη διάθεσή σας, αλλά σας εύχομαι να είμαι και εγώ και οι συνάδελφοί μου αχρείαστοι (αν είναι για κακό).

Και λοιπόν;E allora? είπε...

klap klap klap!!!!μπράβο φιλενάδα!!!!κερνάς γλυκό φτιαγμένο απ΄τα χεράκια σου όμως :))))

πολλά φιλιά και συγχαρητήρια!!!

sunnefoula είπε...

@ και λοιπόν
εννοείται! όταν έρθεις ρίξε σήμα! (αν και προτιμώ να έρθω να στο φτιάξω εκεί χαχαχα!)
ευχαριστώ!

Σκορπινα είπε...

Άντε με το καλό!!!Μπράβο μπράβο να το χαίρεσαι!!!

Να ξέρουμε δηλαδή, έχουμε άνρθωπο να διεκδικήσει το δίκιο μας!

Γιουχουυυ!

sunnefoula είπε...

@ Σκορπίνα
και δικηγόρος και σκορπιός! (δεν ξέρω ποιο θεωρουν χειροτερο οι ανθρωποι έξω χαχαχα)

Σκορπινα είπε...

Νομίζω ότι έχεις τον συνδυασμό που σκοτώνει!
Απαπαπα!

Σε νιώθω ...

Εγώ και σκορπιός και δημοσιοσχετίστρια (λέμε τώρα)...Άρα και εγω κάτι ανάλογο εισπράττω!

Μουτς!