Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Οι ερωτήσεις της Κoueen

Έπρεπε να αρρωστήσω για να καταφέρω να βρω χρόνο να ποστάρω :Ρ
Η αγαπητή βασίλισσα με κάλεσε να απαντήσω σε 11 ερωτήσεις.
Ιδού:

1. Τι φοράς; Εντάξει, πλάκα κάνω! Ποιος ήρωας από ταινία/σειρά/θεατρικό έργο θα ήθελες να ήσουν;
- Η Ντάλια από το παρά πέντε

2. Με ποιο χρώμα θα περιέγραφες τη ζωή σου αυτή τη χρονική περίοδο;
- πρασινοκίτρινο (τώρα τί κατάλαβες? :Ρ)

3. Πού νομίζεις ότι θα μπορούσες να ζήσεις για πάντα;
- εκεί όπου θα είχα τους αγαπημένους μου ανθρώπους

4. Ποιος ήταν ο ήρωας των παιδικών σου χρόνων;
- ο μικρός ήρωας

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζώο;
- γάτα

6. Τι κάνεις για να κατευνάσεις το θυμό σου;
- παίζω πιάνο/βγαίνω για περπάτημα/ακούω μουσική

7. Τι μουσική ακούς;
- πολλά και διάφορα, αν βαριέμαι να ψάχνω βάζω μελωδια

8. Ποιο μάθημα σου άρεσε στο σχολείο;
- δεν είχα ξεχωρίσει κάποιο. Δε μου άρεσαν τα λατινικά στη γ λυκείου λόγω της καθηγήτριας.

9. Ποιο λάθος σου θα ήθελες να ξανακάνεις;
- μάλλον κανένα, γιατί τα λάθη που βγήκαν σε καλό τα μετράω για σωστά :Ρ

10. Ποιο όνειρό σου έκανες πραγματικότητα;
- διακοπές στο εξωτερικό και ταξίδια με τρένο

11. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μπλόγκ και γιατί; (Προσοχή: μπλογκ OXI μπλόγκερ - για ευνόητους λόγος το δικό μου εξαιρείται)
- δεν ξεχωρίζω κάποιο... πλέον επισκέπτομαι μόνο όσα μου αρέσει να διαβάζω!


Επειδή έχετε παίξει όλοι, αν έχει ξεμείνει κάποιος και θέλει, βουαλά! Ιδού οι ερωτήσεις! (Σόρυ αλλά δεν είμαι σε θέση να σκεφτώ άλλες.... πάω να πάρω αγκαλιά τα χαρτομάντηλα :Ρ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: