Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

τα 10

προ αμνημονεύτων ποστ (του), με κάλεσε ο Σείριος να πω 10 πράγματα για εμένα που δεν τα ξέρετε.
Έχω την εντύπωση ότι παλιότερα είχα πει τα 7, αλλά ας είναι :Ρ

1. Το ότι δεν αφήνω σχόλια, δε σημαίνει ότι δε διαβάζω. Πολλές φορές δεν έχω κάτι να πω. Άλλες, δεν προλαβαίνω. Και τέλος, άλλες είμαι μέσα στη μουγγαμάρα ως προς τη διαδικτυακή μου παρουσία γιατί η πραγματικότητα με έχει ισοπεδώσει (καλή ώρα τώρα χαχα!)
2. Χαμογελάω και γελάω εύκολα. Πολλοί θεωρούν ότι δεν είμαι σοβαρή ή ότι είμαι χαζοχαρούμενη. Εγώ θεωρώ πως δεν είναι ανάγκη να κόβουμε μονίμως φλέβα.
3. σε συνέχεια του 2, πολύ συχνά σπάω την ένταση λέγοντας βλακείες. Αυτό φυσικά εντείνει την εντύπωση της χαζοχαρούμενης!
4. Μιλάω πολύυυυυυυυυ!
5. μερικές φορές επίσης μιλάω δυνατά ! Παρασύρομαι χαχα
6. Αν έχω ένα καλό βιβλίο, περπατάω, τρώω, κοιμάμαι και πηγαίνω στη δουλειά μαζί του
7. αγαπώ σοκολάτα!
8. μου αρέσει να μαγειρεύω, αλλά βαριέμαι να το κάνω μόνο για εμένα
9. Είμαι τεμπέλα. Λένε πως η αρχή είναι το ήμισι του παντός, έχω εντοπίσει το πρόβλημα, αλλά δυσκολεύομαι με τη λύση!
10. το πρωί δε θέλω να σηκωθώ, θέλω να χουζουρέψωωωωωωωωωω

Αυτά :Ρ

2 σχόλια:

Σκορπινα είπε...

Καλή μου!!!Είναι πολύ σημαντικό να έχεις θετική στάση, ειδικά σήμερα!
Οι άνθρωποι που χαμογελούν είναι οι πολυτιμότεροι!!
Όσο για τηντεμπελιά, είμαι σίγουρη ότι τα πάντα είναι θέματα θέλησης!Αν θέλεις μπορείς να το αλλάξεις!

Φιλιά

sunnefoula είπε...

αχ βρε σκορπίνα...
μέχρι στιγμής η τεμπελιά με νικά!
για να δούμε...