Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

Πέντε & μια καλοκαιρινές αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας…

1. Τα βράδια στο σπίτι στο χωριό, με εκείνη τη γλυκειά κούραση μετά τη θάλασσα, τη γάτα να ρουθουνίζει στην ποδιά μου και μια φέτα καρπούζι πιο δίπλα.
2. Οι χαρούμενες διακοπές. Ο προγραμματισμός για να τελειώσει το συντομότερο δυνατό το βιβλίο και να αφοσιωθώ στη λογοτεχνία και το παιχνίδι (δε θυμάμαι να έχω φτάσει ποτέ ως τη μέση).
3. Η θάλασσα, αργά το απόγευμα. Το ιώδιο, το αλάτι, και παραδίπλα οι φωλιές με τα χελωνάκια...
4. Το παγωτό μετά την εκκλησία της κυριακής, στην κεντρική πλατεία (κατά προτίμηση αυτό με το παιχνιδάκι.. μάλιστα όλη η οικογένεια ήταν υποχρεωμένη να παίρνει παγωτό με παιχνιδάκι για να το πάρω εγώ -πωπω ήμουν πολύ σκατόπαιδο τελικά!)
5. Τα πανηγύρια, αγίας Παρασκευής και της Παναγίας, που έμενα ξύπνια ως αργά τη νύχτα
6> Τα παιχνίδια έξω στο δρόμο, ή στις αυλές.Μέχρι να σκοτεινιάσει τόσο, που να φοβάμαι να πάω σπίτι και να πρέπει να έρθει η γιαγιά μου να με μαζέψει σπίτι!


Όλα μου τα καλοκαίρια είναι συνδεδεμένα με ένα χωριό στη Λακωνία. Ό,τι και να λέω, το αγαπάω. 22 καλοκαίρια πέρασα εκεί.. Δεν ήταν εύκολα, ήταν όμως όμορφα.. Παρέα και παιχνίδι, βόλτες και φύση, τι καλύτερο για ένα παιδί? αν και αν ρωτήσεις ένα 10χρονο σήμερα θα σου πει πως καλύτερα θα ήταν να ήταν σπίτι του παρέα με έναν υπολογιστή..

----------------------------------------------------------------------

Φέτος θα πάω διακοπές με μια φίλη.Τέρμα οι διακοπές στο χωριό προσωρινά. Ας αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση μέχρι να πάρω άδεια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: